9 Ocak 2011 Pazar

kim kapanın arkasındaki?

siz kapatıyorsunuz, bu gökdelenler kapatıyor insanların suratına kapıyı!
oysa ki güvenseniz kapının arkasındakine, eğleneceksiniz belki, belki hayatınızın fırsatı o olucak!
çekim yapmak için gittiğimiz bir residans ev sahibine bile ulaştırmadı bizi kocaman bir barikat kurdu önümüze.
kapısını çaldığım bir kadın camdan bakmayarak reddetti beni.
son bir ümit çaldım bir dairenin kapısını, şişmanca bir kadın çıktı karşıma anlattım derdimi, bir proje dedim rica ettim hiç rahatsız etmicem dedim ki içerideki teyzeyi işaret etti ' ben değil kendisi ev sahibi' dedi. Koltuğunda uzanan (uzun ömürlü olsun) teyze can kulağıyla dinledi beni 'evladım siz benim torunumsunuz başımın üstünde yeriniz var' demesiyle kalakaldım, ahh tanrım şüküler olmalıydı  sana ki bir kaç insan serpmiştin dünyaya.
Koşarak gittim bizimkilerin yanına yönetmenimi kaptım geri döndüm çekilen nefis video sonrası balkonda üşüdüğümüzü gören teyzenin yardımcısı çayla geldi balkona binlerce teşekürler içeri girdik, sordum öğrendim yugaslav göçmeniymiş teyze atalarımın ruhunu hissettim... Ve teyzenin sıradan geçen her akşamı birazcık neşelenmişti belki bizimle, bizim de hareketli hayatımız durağanlaştı dakikalar içerisinde sakinliğiyle.
Kapı arkasındakinin kim olduğunu onu açtığınızda öğrenebilirsiniz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder